ユーザーズオフィスからのお知らせ Announcement from Users Office


2019/07/26 東海ドミトリーからのお知らせ


8月3日(土)10:00~4日(日)18:00は予約システム(KRS)が停止します

ご宿泊は通常通り可能です。チェックイン、チェックアウトは通常通りです。 正式な領収書の発行ができません。正式な領収書が必要な場合8月5日以降にユーザーズオフィスより送付しますので、受付にお伝えください。お手数をおかけして申し訳ございません。 期間中は新規予約・変更・キャンセル操作ができません。

ネットワークは通常通り稼働していますがWiFi「userlan」の初期認証ができませんので、認証に失敗した方は受付にて代替WiFi「GWLAN」の利用方法をお問合せください。


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8月4日(日),5日(月),7日(水),8日(木)に定期清掃を行います


東海ドミトリー全体(客室、共用部分を含む)の全体清掃を行いますので、新規のご予約の際にはご利用可能な部屋数に限りがございますので、予めご了承ください。
また、ご宿泊中のお客様には部屋のご移動をお願いすることがございます。

なお、次回は半年後を予定しております。

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8月21日(水)~23日(金)にエアコンの清掃を行います


新規のご予約の際にはご利用可能な部屋数に限りがございますので、予めご了承ください。
また、ご宿泊中のお客様には部屋のご移動をお願いすることがございます。


ご不便をおかけしますが、ご理解・ご協力をお願い申し上げます。

 


2019/07/26 Notice from Tokai Dormitory


Reservation System (KRS) shut down from 10:00, 3rd Aug. to 18:00, 4th Aug.


Check-in and check-out are available as usual.
Note: We are very sorry to trouble you but we can not issue formal receipt at this period. If you need the formal one, you can ask the reception to send it after Aug. 5 from Users Office.

Any processing of new reservation, changing and cancellation are not able to do during this period.

J-PARC Network runs as usual but initial certification of Userlan will not be possible. When you failed to log in Userlan, please ask at the Reception another guest network; "GWLAN".

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Full cleaning work on 4th, 5th, 7th and 8th Aug.


We will be holding full cleaning work at Tokai Dormitory includes whole guest rooms and common space in this period, once in half a year. Due to this work, less rooms are limited to book for new guests. Guests who are having booked rooms during this period might be asked to move your room. We are sorry to bother you, and thank you for your cooperation in advance.

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Cleaning work of air conditioning machine on 21th, 22th and 23th Aug.

We will be holding decomposition and cleaning work at guest rooms in this period. Due to this work, less rooms are limited to book for new guests. Guests who are having booked rooms during this period might be asked to move your room. We are sorry to bother you, and thank you for your cooperation in advance.

We ask for your kind understanding and cooperation.