ユーザーズオフィスからのお知らせ Announcement from Users Office


2019/04/17 ゴールデンウィーク中の入構について(4月27日(土)-5月6日(月))

 

1. 4月27日(土)-5月6日(月)はゴールデンウィークのため Users Office(IQBRC)及びKEK業務連絡バスは休業・運休となります。

2. 入構申請の締め切り:4月24日(水)
休業期間中にJ-PARCへ入構予定の方は必ず、
4月24日(水)までに、利用者支援システムから「J-PARC入構申込書」等必要書類を提出してください。
提出のあった方につきましては、入構に必要なJ-PARC User ID カード等を、東海ドミトリーフロントに
て受け取れるよう手配いたします。
休日期間中に入構申請書を提出してもUOは受理できませんので、必ず締め切り日までにご提出ください。
ご不便をおかけしますが、ご理解・ご協力をお願い申し上げます。

3. 東海ドミトリーは通常通り営業します。
  休業期間中に、宿泊期間の変更が生じた場合は以下をご参照ください。

  延泊の場合:追加分を新規でご予約ください。
        同部屋への調整ができないため部屋替えとなります。
        チェックアウト時間10:00までに必ず一旦チェックアウトをお願いします。
  減泊の場合:フロントに直接お申し出ください。
        宿泊期間開始後にご自身でシステム上の変更を行うことはできません。ご了承ください。
        また、お支払いは現金のみ、仮領収書での発行となります。

  ※変更が無い場合には通常どおりクレジットカード支払、正式な領収書の発行が可能です。
  ※GW前の時点で宿泊期間変更が確定している場合には、お早めにユーザーズオフィスへ
   ご連絡ください。


 J-PARC利用者支援システム https://jrs.j-parc.jp/usjparc/up/UP_00000J.do
 KEK共同利用者支援システム https://krs.kek.jp/uskek/up/UP_00000J.do


2019/04/17 "Golden-week" holidays from April 27(Sat)-May 6(Mon)

1. Users Office will be closed due to the Golden-week holidays from 27th April (Sat) - 6th May (Mon) and KEK shuttle bus (between J-PARC and KEK Tsukuba) will not run.

2. Dead line of registration: 24th April Wednesday
Please note that users who are planning to come to J-PARC during the period need to submit 'Application form to visit J-PARC' and other necessary documents via the User Support System by the Wednesday of 24th April, and J-PARC User ID card and other items for entering J-PARC would be ready at the reception of Tokai Dormitory. UO do not receive any applications in holidays, you have to follow the dead line.
We ask for your kind understanding and cooperation.

3. Tokai Dormitory opens as usual.
To change the reservation during holidays, please refer to the followings.
- Extend the stay:
Please make an extra reservation by yourself.
Another room will be assigned for extra night so please get the room empty and return the key until 10:00am, and get a new room key.
- Shorten the stay:
Request at the Reception. Once your reservation begins, any changing cannot be done at the User Support System by yourself.
Only cash payment is acceptable, only temporary receipts can be issued.

If there is no change at all, credit-card payment is available with a normal receipts as usual.

When the changing happens before holiday, please contact us at j-uo@ml.
j-parc.jp as early as you can!


J-PARC User Support System
   https://jrs.j-parc.jp/usjparc/ui/UI_00000E.do
KEK User Support system
   https://krs.kek.jp/uskek/ui/UI_00000E.do